Generatorek Serek Çekdar bikeeng dikare hemî kavilê firotanê, ji hişmendiya destpêkê heya berçavgirtinê, û di dawiyê de heya biryara kirînê bişopîne. Li pişt her karsaziyek serfiraz bi platforma yekbûyî ya bandorker re hevdîtin bikin ku kampanyayek hêzdar heye. Lêbelê, digel bêhejmar amûr û teknîkên xweşbîniyê yên ku hûn ji wan hilbijêrin, zehmet e ku meriv zanibe ku meriv ji ku dest pê bike. Welê, êdî netirse, ji ber ku min tiştek heye ku dikare alîkariyê bike. Danasîna platforma tev-di-yek ku kar dike em di dawiyê de ji bo qeydkirinê vekirî ne, bi tevahî belaş hesabek belaş biafirînin an bi pêbaweriyên xwe têkevin lêbelê, di pir rewşan de gava ku hûn hewl didin ku seyrûseferê berbi malperek vekin, heke ew jixwe dizanin ku ew dizanin. pêdivî bi yek mal an karûbarek taybetî heye, ew hê hêsantir e.
Pêdivî ye ku hûn bibin marqeya ku Gava ku ew diqewime, hûn hewce ne ku bibin ma Rêberê Taybet rqeya ku ji wan re herî girîng e. Gava ku bikarhêner di dawiyê de diçe google-ê da ku li wê mijarê bigere, her çend malpera we di pozîsyona duyemîn an sêyemîn de xuya bibe jî, we berê bi hebûna medyaya civakî ve haya wan ji xwe re kiriye. Di vê demê de, ew ê ji bo marqeya we xwedan tercîhek xwerû bin, tenê ji ber ku ew we ji marqeyên din çêtir nas dikin. Girêdana wê hemî bi hev re dibe ku medyaya civakî ji bo we tenê navgînek be, bi piştgirîkirina motorên lêgerîna we.
Touchpoint li ser Rêya berbi Dibe ku ew tenê xalek têkiliyek li ser riya bikarhêner a berbi branda we wekî çareseriya bijartina wan e. An jî, ew dawiya kavilê xala firotanê ya hilberê we ye. Bi awayek din lê mêze bikin, dibe ku hûn bikarhênerên meraqdar ên ku dixwazin hemî vebijarkên xwe zanibin dikişînin. Di vê nuqteyê de, danîna pêş û navenda malpera xwe li ser motorên lêgerînê dikare ji wan re bibe alîkar ku bigihîjin xalê. Fêmkirina temaşevanên we, pirsgirêkên wan, û ka ew çawa dixwazin van pirsgirêkan çareser bikin di biryardayina ku hûn bala xwe bidin ser medyaya civakî an rêzikên lêgerînê girîng e.
|